Contact Info / Websites

All 11 movie Reviews


EVERY BLACK MAN IS OLSKOO EVERY BLACK MAN IS OLSKOO

Rated 1.5 / 5 stars

Kinda Crap

I didnt think it was that funny. I thought maybe you could have made a more consrtuctive flash which was alittle more enterianing. I dont care about the joke it. i thought it was lame


CrustClock responds:

You review my movie I review yours.

<3


(2005) Bungee Jumping! (2005) Bungee Jumping!

Rated 5 / 5 stars

That was great

I really enoughed that one. Kick arse!



Pablo anim 2005_chapter 7 Pablo anim 2005_chapter 7

Rated 5 / 5 stars

Really good

I'm happy people still have a sence of humour. Great work. Keep it up :D


People find this review helpful!

Polish ball Polish ball

Rated 5 / 5 stars

Nice

great work keep it up



Before Graduation Before Graduation

Rated 5 / 5 stars

nICE

All my 5 belong you you! This is gonna make it well done



Numa Numa Dance Numa Numa Dance

Rated 5 / 5 stars

Hey

Its good your getting your 30 minutes of exercise you might actually loss acouple of tonne if you keep it up :D way to go big joe!



[2005] True Hacker 2 [2005] True Hacker 2

Rated 5 / 5 stars

YAY

clock crew is wicked :D


Bbqbeefburgerman responds:

thanks d00d!


rising sun rising sun

Rated 5 / 5 stars

Yeah

that was wicked mate :D good job



About the Bad Flash About the Bad Flash

Rated 0 / 5 stars

That justed pissed me off

How many rules did you break yourself?
Your music sucked arse. The colours of the words over background sucked, It was pointless I guess you have no telant so you had to come up with this crap. It Should be blammed!


deslona responds:

hopefully all of them


08DREAM 08DREAM

Rated 4 / 5 stars

That was good

about time something good was entered like this. Its different I like your style of drawing